[MZ的壞品味]結合法國般舒適與非洲律動的女歌手Jain

Jain出生於法國隨父親的工作,讓她長居在非洲的剛果,或許是這樣的原因,她的創作都相當的具備創意與非洲風味,歌曲交織著法國般的舒適清爽感與非洲大陸的律動感,相當的動聽。
 
喜歡這類充滿民族風歌曲的好朋友不妨可以長期關注看看。
 wiki 頁面 https://en.wikipedia.org/wiki/Jain_(singer)

推薦曲目 : 

Jain - Makeba

 
Lyrics 
Ooohe X3

Makeba, makeba ma che bella
Makeba,makeba ma che bella
Can I get a ooohe
給我來個ooohe
Makeba, makes my body dance for you
Makeba,讓我的身體為你起舞
X4

I wanna hear your breath just next to my soul
我想聽到你在我的靈魂旁呼吸
I wanna feel your breasts without any rests
我想無間斷的感覺你的胸部起伏
I wanna see you sing, I wanna see you fight
我想看你唱歌,我想看你戰鬥
Cause you are the real beauty of human rights
因為這是你身而為人最美妙的地方
Nobody can beat the mama Africa

沒有人能打敗非洲媽媽
You follow the beat that she’s gonna give you
你將會跟著她給你的節奏起舞
I need a smile you can love
我需要一個你能愛上的微笑
Make it go the sufferation of a thousand more
好讓成千上萬的痛苦都隨之消失

Jain - Come

   Black burn. I feel so alone without you boy
酷暑之下沒有你的(男孩)陪伴讓我覺得特別的孤單
now I 'm here hanging out in the street
現在我在這街上閒晃
thinking about reactions over actions walking on the sky of my dreams
走在我的夢想的天空 思考這些事的後果

Come,come,my baby come I will show you the world
來吧,來吧我的寶貝 我會向你展現世界
Come ,come, my baby come I will cover your nightmares
來吧,來吧我的寶貝 我會解決你的夢魘
Come,come,my baby come I will love you forever
來吧,來吧我的寶貝 我會永遠愛你
Come,come,my baby come I will not let you go
來吧,來吧我的寶貝 我不會讓你離開

My love, I just feel so lost without you boy
我的愛,沒有你我只感受到失落
I am yours even if time has passed
我依然是你的,即使時光飛逝
Take me away from this impetuous world
帶我一起從這個浮躁的世界走開
leaving this jail of my mind
讓我遠離思緒的困頓

My soul,my soul is in Africa,with you boy
我的靈魂,我的靈魂在非洲與你同在
My soul, is in Africa with you boy
我的靈魂在非洲與你同在
Looking at the stars on this diamond sky
在這個鑽石般的天空下一同仰望著星星
giving you my heart so you can keep it on your mind
給你我的心好讓他常駐於你心頭
floating on your blazing eyes
並漂浮在你的閃耀眼裡


留言

熱門文章